Adakah saya layak di bawah Langkah-Langkah Interim BNM ini?
Langkah-langkah ini terpakai kepada pemegang sijil yang terjejas oleh semakan perubatan berkuat kuasa mulai 1 Oktober 2024. Pek pemberitahuan yang dikemas kini yang memperincikan caj sumbangan baru akan dikeluarkan. Ketahui lebih lanjut.

Pilih bahasa anda
close
Kempen dan Pengumuman

Notis Perpindahan Perkhidmatan

seorang wanita mengangkat kotak

Pelanggan yang dihormati,

Kami ingin memaklumkan bahawa operasi cawangan Prudential BSN Takaful (PruBSN) di Shah Alam, Johor Bahru dan BSN Cawangan Utama, Ipoh akan berpindah ke Cawangan PAMB di alamat berikut berkuat kuasa pada 1 Januari 2021:

Selangor
Prudential Assurance Malaysia Berhad (PAMB) - Klang Branch
B-G-14, No. 14 Ground Floor,
Prima Klang Avenue,
Jalan Jambatan Kota,
41000 Klang, Selangor.

Johor
Prudential Assurance Malaysia Berhad (PAMB) – Johor (Southkey) Branch
G-02, Ground Floor,
Menara Selia, Persiaran Southkey 1,
Kota Southkey,
80150 Johor Bahru.

Perak
Prudential Assurance Malaysia Berhad (PAMB) – Ipoh Branch
No. 33-37, Wisma Prudential,
Jalan Seenivasagam,
30450 Ipoh, Perak.

Waktu Operasi:

Isnin - Jumaat, 8:45 pagi - 4:30 petang (kecuali cuti umum)

Talian Perkhidmatan Pelanggan:
PAMB: 03 – 2116 0228 | customer.mys@prudential.com.my
PruBSN: 03 – 2775 7188 | customer@prubsn.com.my

Sekiranya anda mempunyai pertanyaan lanjut, sila hubungi ejen takaful yang berkhidmat untuk anda atau hubungi Khidmat Pelanggan kami di 03-2775 7188 atau e-mel ke customer@prubsn.com.my.

Salam hormat,
Prudential BSN Takaful Berhad