Adakah saya layak di bawah Langkah-Langkah Interim BNM ini?
Langkah-langkah ini terpakai kepada pemegang sijil yang terjejas oleh semakan perubatan berkuat kuasa mulai 1 Oktober 2024. Pek pemberitahuan yang dikemas kini yang memperincikan caj sumbangan baru akan dikeluarkan. Ketahui lebih lanjut.

Pilih bahasa anda
close
Kempen dan Pengumuman

Notis Penutupan Cawangan

Para Pelanggan dan Ejen Takaful yang dihormati,

Dimaklumkan bahawa sempena Prudential Wellness Day, Prudential BSN Takaful Ibu Pejabat dan Pejabat Cawangan akan ditutup pada 26 Ogos 2022 (Jumaat) dengan pengecualian untuk kemudahan Hospital Alliance Services (HAS), di mana ia akan terus diberikan pada setiap masa untuk memastikan proses kemasukan ke hospital pelanggan tidak terganggu.

Kami akan beroperasi semula seperti biasa pada 29 Ogos 2022 (Isnin).

Sepanjang tempoh penutupan, sila gunakan platform dalam talian kami yang tersedia yang selamat, mudah dan boleh diakses pada bila-bila masa, di mana sahaja.

  • Untuk mengakses maklumat sijil anda dan membuat transaksi layan diri, sila gunakan Portal Web Pelanggan dan aplikasi Prudential:

PruBSN Touch -- https://app.prubsn.com.my/PruBSNTouch/login/login.do

  • Bayar Dalam Talian melalui PruBSN Touch, Payment Gateway (https://app.prubsn.com.my/PruBSNPay/validate), atau bayar melalui mana-mana kemudahan perbankan internet pilihan anda

  • Serahkan e-tuntutan dan/atau buat permintaan perkhidmatan melalui ejen takaful anda

Terima kasih.

Yang ikhlas

Unit Khidmat Pelanggan

Prudential BSN Takaful Berhad