Adakah saya layak di bawah Langkah-Langkah Interim BNM ini?
Langkah-langkah ini terpakai kepada pemegang sijil yang terjejas oleh semakan perubatan berkuat kuasa mulai 1 Oktober 2024. Pek pemberitahuan yang dikemas kini yang memperincikan caj sumbangan baru akan dikeluarkan. Ketahui lebih lanjut.

Pilih bahasa anda
close
Kempen dan Pengumuman

Penutupan Sehari

PJ33, Phileo Damansara, Taman SEA, Puchong

Para pelanggan yang dihargai,

Kami ingin memaklumkan bahawa bersempena sesi Customer Engagement Townhall, cawangan-cawangan seperti yang disenaraikan di bawah akan ditutup buat sementara waktu pada 8 Oktober 2021. Cawangan akan beroperasi semula pada 11 Oktober 2021. 

Cawangan

8 Oktober 2021

11 Oktober 2021

PJ33, Phileo Damansara, Taman SEA, Puchong

Ditutup

Dibuka (8.45 pagi sehingga 1.00 petang)


Cawangan-cawangan lain di seluruh negara akan dibuka dan akan terus berkhidmat untuk anda. Anda juga boleh menghubungi Pusat Khidmat Pelanggan kami di talian 03-2775 7188 (dibuka pada hari Isnin-Jumaat, 8.30 pagi - 5.15 petang, tidak termasuk Cuti Umum) untuk sebarang bantuan.

Sebagai alternatif, anda digalakkan untuk menggunakan perkhidmatan atas talian kami seperti di bawah:

  • Akses maklumat sijil anda menerusi PruBSN Touch.

  • Buat pembayaran sumbangan menerusi Payment Gateway, PruBSN Touch atau mana-mana perkhidmatan perbankan atas talian pilihan anda

  • Hantar tuntutan dan permohonan perkhidmatan secara atas talian melalui ejen takaful anda